tisdag 28 april 2009

headache



Jag ska byta gymnasieval till en annan skola eftersom jag tror inte jag kommer trivas på den jag valt nu.. snacka om att jag verkligen har beslutsångest när det gäller precis ALLT. =/
vill typ gråta, hände en fruktansvärt pinsam ska idag.. en kille bläddrade igenom min mobil där jag bland annat tagit tjockis-bilder på mig själv i bikini, det var HEMSKT. Hur fan kan man vara så jävla taskig och bläddra igenom såna privata bilder!? fan jag vill bara dö.

Gjorde även BIP testet och fick resultatet: 6,7.. gränsen vid Godkänt ligger på 7,5.. FUCK.
Iförsig gav jag inte 100% utan gick ut även fast jag kunde klarat ganska mycket mer..
v..22 är det typ dags för BIP test igen och då ska jag fan ha kommit över minst 8 är mitt mål..
Har fått urusel kondition bara för jag struntat i så många träningar, nu är det skärpning!

Idag blir det spinning , imorgon blir det dans... och på torsdag fasta och kanske alkohol på kvällen, det är ju valborg.. sen på lördag blir det gymmet, söndag blir det spinning.

Matplanering har jag i huvet. :)

1 kommentar: