lördag 11 april 2009

påsk suger.


Tänkte köra en 2 dagars fasta och börja Nicole richie diet på tisdag den 14 april istället ,
så att jag känner mig fullständigt "ren" tills dess.
Just nu känner jag mig riktigt jävla smutsig eftersom mamma trugade i mig 2 små anthonbergs-chokladägg, och jag hittar inte innehållsförteckningen någonstans!! PANIK.
Eftersom jag var ute hela dagen med kompisar frågade mamma:

mamma: "Vad har du ätit idag?"
jag: "jag åt en falafel innan idag.." (haha)
mamma: *tveksam blick*
jag: "JAG LOVAR! med dressingen och allt.."
mamma: "Jaså. Men du, jag har köpt chokladägg! vill du inte ha ett!!"
jag: *Kollar tveksamt*
Mamma: "VARSÅGOD!!!" (sträcker fram och typ pressar in i munnen?)

ahhhh jävla fittkärring, varför ska hon vara så jävla misstänksam .
Förstörde hela min dag som annars skulle bli så jävla bra. FAN TA ALLT.
jag hatar påsk. bara ännu en löjlig tradition som ska få folk att äta en massa av någon anledning. jävla fetton.
jag hatar godis, jag hatar chokladägg och jag hatar allt som har med hela påsken/julen/andra högtider att göra ! Förlåt, men jag HATAR feta människor... usch, alla i min familj är överviktiga och jag vägrar att bli en av dom när jag blir stor.

ni kommer alla dö av fetma ngn dag medans jag bara blir smalare, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar