tisdag 12 maj 2009

Realistiska mål..



f: inget.
l: lite makaronipudding med grönsaker
m: snickers, en klubba (omg..)
m: herbalife smoothie
tränade 75 min.
efter träning: herbalife smoothie (igen..)

Herregud säger jag bara, nej nu får jag fan ta tag i detta och tänka realistiskt. Ingen misslyckade svältdiet utan nu ska jag försöka gå ner på ett "hälsosamt sätt" på 4 veckor istället, med hjälp av herbalife i 3 veckor och naturdiet i en vecka. Träna varje dag förutom en vilodag i veckan. Äta cirka 800 kcal om dagen.

f: 2,5 dl sojamjölk med herbalife (ca 200 kcal)
l: skollunch, liten portion. (max 400 kcal)
m: 1 äpple (60 kcal)
TRÄNA.
efter träning: 2,5 dl sojamjölk med herbalife med proteinpulvret. (ca 200 kcal)


Vikten har inte så stor betydelse, men ska iaf försöka komma ner under 60 kg.
Ska verkligen försöka anstränga mig och inte fuska, detta får vi väl kalla "starten" på bantningen och sen under sommaren ska jag köra stenhårt istället med ABC-diet, för det funkar helt enkelt inte och svälta och samtidigt gå i skolan & plugga, jag har noll koncentration och noll motivation då.
Nu kör vi på med herbalife och naturdiet och sedan till sommaren blir det ABC-diet istället.
det är 4 veckor kvar, och det måste ske en förändring nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar