söndag 21 juni 2009

FAN!

Okej, nu har jag lärt mig en ordentligt läxa.

Jag var nära på att svimma idag efter träningen. Det svartnade till framför ögonen, jag började skaka och fick kramp i magen efter ett 60 min långt spinningspass, hade bara druckit en kopp kaffe innan. Direkt när jag kom hem så tryckte jag i mig massa havregrynsgröt (kanske 2-3 dl) och massa äpplen. Vet inte om detta räknas som hets men jag blev iaf proppmätt och riktigt jävla illamående.

Tränar man så behöver kroppen näring, så är det bara.. jag kan inte träna 5 ggr/vecka och samtidigt tro att jag ska kunna leva på ett äpple om dagen.. kroppen säger ifrån. Alltså måste jag nu prioritera - svälten eller träningen. Jag tror jag väljer svälten , MEN , träna iaf minst 3 timmar i veckan.. och kanske äta lite mer på dom dagarna jag tränar?

Vill verkligen inte svimma, hatar det . Minns förra sommaren när jag var i Grekland och svimmade 5 ggr på en dag.. fick hjärtklappningar av att bara gå upp för trappan.
Det vi håller på med är igentlligen ett farligt jävla självdestruktivt beteende, en dag vet man fan inte om hjärtat ger upp eller så, det är jag så sjukt rädd för...

men jag ger inte upp. jag ska bli smal, och jag är villig att gå hur långt som helst.

1 kommentar:

  1. Du kan inte gå hur långt som helst, då förlorar du ju kampen.

    Se till att träna på dina villkor, dvs inga pass såvida du inte ätit ordentligt innan utan bara vanligt gym.
    Och jag skulle säga att det var en anahets kanske..

    Kram

    SvaraRadera