söndag 12 juli 2009

Förlåt kära blogg


Har varit väldigt oaktiv här på länge.. ledsen för det.
Mina dagar har varierat från att ha ätit "normalt" till "hets" till "svält".

Jag har testat både efedrin och adhd-medicin, vilket resulterade i att jag inte åt men sedan hetsåt.. lyckat.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. 5 veckor kvar av sommarlovet och -2 kg är allt jag lyckats med på hela sommaren, snacka om total failure..
Får ser hur det blir resterande veckor, siktar på att gå ner iaf 6 kg, menmen.,

numera tycker jag tjejen jag har på bilden har fin kropp, det skulle jag aldrig tyckt för ett halvår sen. Mitt mål är inte längre att bli benigt smal utan mer att bli vältränad.. jag vet faktiskt inte vad detta beror på.
Kanske har jag bara insett att det inte går att leva totalt ästörd och lycklig. Kanske jag kan ta upp det stora projektet om några år istället, men just nu känns det som jag vill sträva efter något mer hälsosamt mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar