onsdag 5 augusti 2009

Bakslag och hundtankar



Mat och spya, ännu mer mat, mer spya.
Vad trodde jag igentlligen? Jag är fortfarande ett bulimibarn.
Jag vill verkligen inte vara fast i Mias klor, det har gått över ett år och jag håller på fortfarande,

det är fan inte klokt.

Kanske dags att börja tänka långsiktigt och sluta med alla kortvariga "dieter" som ändå slutar i hetsätning. Kanske satsa på att banta som en "normal", alltså äta 1000 kcal om dagen och träna 3-4 ggr i veckan som en normal människa. Men samtidigt, hur många gånger har jag inte sagt det och ändå gått tillbaka till svält-hets-svält-hets? Fan att det ska vara så svårt!

Och föressten, jag vill verkligen skaffa hund. Det skulle vara så underbart att ha en bästis att älska, att gå på promenader med. Framför allt har man en anledning, ett måste att alltid gå ut med hunden 3 ggr om dagen.. Eftersom mamma är arbetslös just nu skulle det vara perfekt för då kunde hunden vara hemma hos henne medans jag är i skolan, och sedan så fort jag kommit hem skulle jag haft all tid i världen.




Helst vill jag ha en valp, men samtidigt så kan det vara jävligt jobbigt om den kissar inomhus och biter på möbler osv. det är ett stort ansvar men det är jag faktiskt villig och ta för en bästa vän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar