lördag 8 augusti 2009

höstlängtan

Ett litet höst-kollage jag klippte ihop av uttråkning.
Jag längtar verkligen till hösten nu! Vill köpa en massa grejer, behöver plattång och adidaskofta och högklackade skor och tjocktröja och en hel del till. Jag har märkt att jag blir glad av att köpa saker, istället för att tröstäta ska jag börja tröstshoppa. Haha!

Längtar också till jag börjar boxningen, och träningen sätter igång på allvar.
Längtar tills jag får plasmatvn. Till skolan börjar, till jag får ordning på mitt liv.. tills jag blir smal.

Imorgon ska jag fasta på grönt te samt städa =) schema för 4 dagar framåt:

Måndag: Äpple + naturdiet
Tisdag: Äpple + naturdiet
Onsdag: Äpple + naturdiet
Torsdag: Äpple + naturdiet
Fredag: Redbull
Lördag: Äta ngt gott och fettigt.
Söndag: Redbull.

lite ensidig kost kan man väl säga att det är, haha. Är iallafall peppad till tusen och på gott humör idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar