måndag 31 augusti 2009

plastikoperation, tack.



Ännu en dag med massaaa mat. Men just nu känns det inte ens lönt att kämpa för kämparglöden finns helt enkelt inte där. Det enda jag fokuserar på är att klara av skolan och överleva dagen typ. Stör mig något så otroligt på min näsa att jag bara vill gråta. Varför föddes jag såhär ful? Passar inte in i detta samhället. Känner mig verkligen stenful hur mycket jag än sminkar mig eller hur mycket jag än går ner i vikt eller har för klädstil. Det är mitt ansikte det handlar om.

Plastikoperation så fort jag fyller 18, ja tack!!

1 kommentar:

  1. lady gaga, paris hilton OCH Sarah jessica parker är allihop kända för sin skönhet, och har allihopa väldigt speciella, ganska stora näsor. det kan vara väldigt vackert, du behöver bara tycka det själv<3

    SvaraRadera