onsdag 9 september 2009

jag orkar inte!

Tårarna vill inte sluta rinna.
Jag gråter och gråter och gråter.
Känns som om hela årets sorger rinner ut i floder. Jag är så förbannat trött på att vara stark hela tiden. Så trött på att spela glad när det enda tanken jag har i huvudet är att jag vill DÖ.
Jag hatar mitt patetiska liv och jag har verkligen ingen anledning att fortsätta kämpa eftersom jag ändå aldrig får som jag vill. Jag är trött på att kämpa, jag vill verkligen bara hoppa av skolan och fan ta död på allting som har med mig själv att göra...


Självmord, en lockande tanke. En jävligt lockande tanke just nu. Vill skada mig själv, skära, riva, slita, dunka huvudet i väggen, få ut all äckel ångest och alla äckelkänslor!

Jag vet fan inte vart jag ska ta vägen, känns som jag ska dö av ångest ju nu!!!! USCH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar