torsdag 3 september 2009

Jag skrattar idag.

Jag är så sjukt jävla avundsjuk på en tjej. Hon verkar ha allt. Perfekta pojkvännen, perfekt kropp, tjänar sjukt mkt pengar, framför allt söööt & jättefin klädstil och .. Om hon bara visste.
Hur jag varje dag vaknar och ser mig själv med avsky i speglen. Hur sjukt förvirrad, ensam, ledsen, deprimerad och ångestfylld jag är över mig själv och mitt egna patetiska lilla liv.
Och ja, jag borde vara glad att jag inte sitter i rullstol eller har någon hemsk sjukdom.
Tänk posetivt så löser allt sig, hoppas det stämmer. HOPPAS!

Ison & Fille - jag skrattar idag, en bra posetiv låt.

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar