måndag 2 april 2012

I am back after 4 years.










Shit vad sjukt.... det har gått 4 år sedan jag varit inne här sist, kom in av en slump när jag sökte på "ana mia inserted" på google. Har suttit i över en halvtimme och läst igenom gamla inlägg och är chockad över hur dåligt jag faktiskt mått , hur mina tankar 24/7 bara kretsade kring mat och vikt. Kan iallafall lungt säga att jag mår mycket bättre idag än för några år sedan men att jag vill fortfarande gå ner i vikt.. det är nog något som kommer sitta kvar resten av livet antar jag.



Vad har hänt under åren då? Jävligt mycket faktiskt.

Jag har flyttat hemfrån , men sen tillbaks hem igen.

Jag har jobbat som fan med telefonförsäljning (i hated it)

Jag har skaffade pojkvän.. under 8 månader, sen tog det slut.

Jag läser på handelsprogrammet (skulle tagit studenten nu i sommar men var tvungen gå om)

Jag håller på med körkortet

Jag tränar på gym så ofta jag kan och försöker fortfarande gå ner i vikt (sad but true)

Jag har slutat med droger helt och hållet, röker inte ens cigg

Försöker också sluta med alkohol , har dragit ner festande till typ 1 gång i månaden :)

Ja, det o massa annat. Ska fortsätta blogg nu alltså en ska absolut inte längre vara någon "ätstörningsblogg" utan en mer normal viktiningsblogg då jag tyvärr har flygit upp i vikt den senaste tiden.. en evig kamp som aldrig tar slut :( men i sommar ska jag åka utomlands med ett gäng kompisar (alla är smala) och jag vill absolut inte vara den "tjocka" i gänget. Vi kommer förmodligen åka på roadtrip till Amsterdam! Är jag tillträckligt smal då så lovar jag ta lite bilder på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar