lördag 4 april 2009

i-landsproblem



Jag vill köpa en mormorcykel, ni vet sånadär gamla cyklar som e skitbra och snabba? Hittade en på blocket för 800:-, men min pappa vill inte ens köpa den till mig. Fattar inte, han kan köpa en skitkass dyr cykel som går sönder eller blir stulen efter en vecka men han vill inte köpa en begagnad cykel som är mycket bättre och inte blir snodd lika lätt.. argh, jag blir SÅ irriterad.


Åt föressten naturdiet idag, och kärringjävel i kassan lurade mig.. på kupongen stod det att man får testa valfri shake med rabatt på 15 kr men hon räknade inte in det, helvete.

Ingenting blir som jag vill för fan , längtar till jag får egen inkomst, egen lägenhet, ett eget liv.
Där jag inte är beroende av någon annan helt enkelt... Usch, dessa i-landsproblem.. tänk på dom svältande barnen i Afrika...
men fan, ofta man blir mindre deprimerad bara för man tänker på dom? ;/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar