fredag 3 april 2009

korv pizza bröd chokladbollar smågodis tjock.



Ute och grillade med några från klassen idag.. blev typ 3-4 korvar med bröd, en bit hamburgarkött och en chokladboll, fyfan. Var nära på att köpa godis men ångrade mig precis vid kassan och la undan godiset, haha.. Nu är det iallafall påsklov och jag är lycklig! Mamma har fått lägenhet så vi ska flytta den 1 juni, underbart. Även fått balklänningen jag beställde nu, den satt helt perfekt och den döljer "putmage" så jag slipper bekymra mig för det. = UNDERBART :D


Nu är det påsklov vilket innebär... träning varje dag och max 500 kcal, och JA-jag ska klara det.
Måste be mamma köpa herbalife igen. Funderar på att be pappa köpa hem calzone pizza och smågodis... sedan ta laxerande, bara för att. Sista dagen liksom, hah.... jag är en sån tjockis.
failure failure failure for life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar