fredag 10 april 2009

Nicole richie diet

Upptäckte att jag bara tränat en gång denna veckan, fuck! Tror inte jag kommer springa något vårrus.. nej, nu är det fan skärpning. Från och med 13 april - 30 april ska jag köra strikt med Nicole Richies diet, alltså i 20 dagar. Därefter gör jag en "utvärdering" och ser om jag lägger till/tar bort/ändrar något..

På måndag börjar jag en mild variant av Nicole Richie diet.
Frukost: 2 äggvitor; 1 sked proteinpulver blandad med vatten.
Lunch: 1 hekto kyckling, grönsallad, apelsinjuice.
Mellanmål: frukt
Middag: 1 hekto fisk, ångkokta grönsaker, frukt till efterrätt.

Min diet.
Frukost: 2 äggvitor, 1 sked proteinpulver blandat med vatten.
Lunch: Sallad, kyckling/vegetariska alternativ, vatten.
Mellanmål: frukt
middag: 100 gram tonfisk/lax.. sallad med majs/tomat/wok grönsaker, juice.

REGLERNA
  • Träning varannan dag, minst 1 timme. (inte så ansträngade, dock)
  • Ta vitamintillskott. B.la. Silica dagligen.
  • Förbränningste 2 ggr/dag, äpplecidervinäger , multivitaminbrus.
  • ALDRIG hetsäta, spy, ta laxerande!

Skriver in mera punkter när jag kommer på saker efterhand..

Vad tycker ni ? Låter detta bra?

1 kommentar: