torsdag 9 april 2009

operfekt och meningslös.

Dagens upptäckt: Jag och Jennifer Love Hewitt(bild ovan) har i princip samma kropp.. figuren, med breda höfter och stora lår och lite lovehandles , samt celluliter (dom har dock gått bort nu)..
Och sedan typ relativt "normal" överkropp, relativt platt mage ibland. Så hemskt, operfekt, usch... önskar jag fick mitt fett jämt överdelat, mycket lättare att gå ner i vikt då.

Jag vet inte vad det är med mig.
Jag har typ ingen aptit (mirakel) och inget sötsug alls , ändå äter jag.. relativt normalt. FAN.
festade som fan igår , kom hem halv 4 på morgonen. var tvungen ringa pappa för att han skulle hämta mig, för bussarna hade slutat gå.. fan, synd om honom.
åh, önskade jag hade någon sjukdom som gjorde att jag blev smal. Okej, det lät stört, men ändå.
En kille i min klass som har någon konstig magsjukdom får inte äta vanlig mat utan lever på flytande föda och näringsdrycker , han har blivit SÅ smal. Men iförsig, tror knappast att han vill vara sjuk ju.. eller gå ner i vikt heller, för den delen.

Livet är så sjukt jävla orättvist.

1 kommentar:

  1. Nej, men man kunde ju byta med honom då. Du vill vara smal han vill vara frisk. Tänk om det vore så lätt. :/

    SvaraRadera