tisdag 15 september 2009

Nu räcker det!

Nu ska jag berätta sanningen. Jag har inte varit och tränat boxning på över 1 ½ vecka och den enda anledningen jag har till detta är i princip att jag helt enkelt glömt kortet där.. och tycker det är pinsamt att säga "Jo, jag har ett 10ggrs kort som jag glömde här förförra veckan när jag tränade", men jag antar att jag måste säga det ändå.. idag. Usch, så jobbigt, men kommer bli skönt att få det avklarat (om jag nu lyckas dvs). Annars går ju ändå 350 kr till spillo.

Föressten, jag har kommit på mig själv med att lägga ner otroligt mycket pengar på MAT och fika ute och massa annat trams, det måste fan bli ändring på. Njutning i 5 min och sedan ångest resten av dagen! Det är inte värt det. Idag ska jag verkligen försöka ändra mina matvanor en gång för alla!

Veckans planering
Idag: En portion mat.
Imorgon: 1 liten chailatte, 1 scone med cream cheese.
Fredag: Subway-macka.
Lördag: En herbalife smoothie
Söndag: En herbalife smoothie

Nästa vecka: "Chailatte dieten" (by Kissie) och avslutas med Hamburgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar