torsdag 17 september 2009

Paranoida tankar

Hur vet man att allt är verkligt? Hur vet man om inte hela ens liv bara är fejk? Att alla är statister och man själv är huvudrollen i en skum film eller något? Fyfan, har såna konstiga tankar idag.. inbillar mig dessutom att alla som skrattar runtommig skrattar åt mig.

Att alla som heter något konstigt på facebook, ja, då handlar det om mig, allt handlar om mig.
Det konstiga är att jag har haft värsta lyckoruset hela kvällen, varit helt pepp på allting och lyssnat på musik hela dagen.. sedan nu känns det som jag bara vill hoppa ut från balkongen för att jag är så jävla fucking störd och korkad?

Kan man inte bara sluta tänka, sluta höra sina egna tankar. Fan vad skönt det hade varit isåfall. Vill rymma från denna kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar