lördag 28 mars 2009

Balklänningen!



Idag kom jag på det, jag är rädd för att vara lycklig.
Jag förtjänar inte att ha fina kläder, förtjänar inte att må bra... förtjänar inte att äta.

"Jag är ful, inga kläder ser bra ut på mig, bara slöseri med pengar om jag köper en snygg klänning för den kommer ändå se ful ut på mig"


Men nej, nu är det fan slut med det! Jag förtjänar faktiskt att må bra, vara fin och se bra ut precis lika mycket som alla andra.. ska därför köpa en klänning i strl. 34 som jag ska ha som balklänning vilket innebär att jag måste komma i den. Min första tanke när jag såg den: "Gud vad vacker den är, jag kommer inte alls se bra ut i den."

Men fan, KLART JAG KOMMER DET!! bort med såna tankar nu, det är nästan 3 månader kvar
till balen och mycket kan hända under den tiden, vilket det också ska göra.

Klänningen till vänster kostar 499:- och kommer från Stylebystars.com,
den svarta klänningen fanns tidigare på Nelly.se men säljs inte längre.
Bägge dessa ska jag köpa!
and i'm going to look goddamn hot, utan putmage och sidovalkar och med smala armar, ohyes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar