fredag 27 mars 2009

jävla lovehandles


Sidofläsk är det absolut fulaste som finns och det känns ju fan nästan helt omöjligt att bli av med,
skulle nästan vara nöjd med min kropp om jag inte hade dom vidriga "lovehandles" på sidan av magen, så JÄVLA fult! Kan inte ha några som helst jeans utan att valken svämmar över, och det förstör ju fan hela ens liv. Dessutom har jag bristningar som syns och det gör ju allt så jävla mycket bättre också... FUCK min kropp alltså.

Var längesedan jag skrev här, har varit upptagen med skola o sånt.
Ätit ungefär såhär dom senaste dagarna;

F: havregrynsgröt med sojamjölk
l: sallad + liten portion vanlig mat.
m: yoghurt med flingor
k: 1 äpple/banan

Eventuellt lite proteindricka om jag tränat, vilket jag gjort väldigt mycket denna veckan. Bland annat yoga, spinning och gym (y) Tänkte träna nästa vecka också myckeet hårt. BORT MED SIDOFLÄSK tack!

1 kommentar:

  1. Jag har också äckliga lovehandles, HATAR DE!!!! De är vidriga!

    SvaraRadera