lördag 14 mars 2009

You spin my head round, round..

Klockan är exakt 03:24 och det är omöjligt och sova. Drack precis en öl och ett glas vodka ute med L, började böla och skrek ut hur värdelös jag kände mig, att jag spyr dagligen, hur fet jag är och att jag vill ta livet av mig (jag är otroligt lättpåverkad,) D tröstade mig, sa att jag inte alls var tjock osv, berättade om hur farligt det är att spy och så vidare.. snällt av honom, men kunde verkligen inte ta åt mig av vad han sa.

Funderar på att hetsäta nu för sista gången, spy som fan och ta laxerande och sen vakna imorgon och börja om ett nytt liv som anorektiker. HAHA, gud.. märks att jag fortfarande är påverkad. Fattar inte ens att jag orkar skriva detta, hela huvudet snurrar och jag är spyfärdig.. men idag behövde jag verkligen supa bort lite ångest.

Men imorgon, ja, då jävlar. Imorgon börjar mitt nya liv, sådetså.. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar